VACANCIES IN ARNHEM

We train professionals - accredited work placement company

Technical Support Engineer

MakerPoint
MakerPoint levert de beste Digital Fabrication Solutions van 3D scanners voor reverse engineering en kwaliteitscontrole tot 3D-printers en materialen voor prototyping, tooling en productie van eindproducten. MakerPoint levert aan klanten in oa. de industrie, onderwijs, defensie en gezondheidszorg.

Functieomschrijving
Als Technical Support Engineer zorg je ervoor dat onze klanten volledig tevreden zijn met de bij MakerPoint aangeschafte producten door het uitstekend uitvoeren van technical support services, zoals installatie en training, onderhoud & reparatie en het efficiënt beantwoorden van technische vragen.

Verantwoordelijkheden
  • Je zorgt voor tevreden klanten door uitstekende technical support services
  • Samen met je leidinggevende optimaliseer je onze technical support services
  • Je onderhoudt contact met leveranciers over technical support
  • Je beheert de kennis en informatie over technical support services in onze SharePoint omgeving
  • Je zorgt voor het perfect functioneren van de demo units op MakerPoint locaties
Taken
  • Je beantwoordt technische vragen van onze klanten die binnenkomen via telefoon, email of ticketservice
  • Je verzorgt de installatie van 3D-printers op klantlocatie
  • Je geeft opstarttrainingen bij ingebruikname van 3D-printers
  • Je verzorgt het onderhoud en reparaties op klantlocatie of op een MakerPoint locatie
  • Plannen en uitvoeren van onderhoud & reparaties binnen MakerCare Serviceplannen
  • Uitvoeren van onderhoud- en reparatiewerkzaamheden demo units binnen MakerPoint vestigingen
  • Je bereidt RMA zendingen voor, zodat deze eenvoudig door logistiek uitgevoerd kunnen worden
  • Nieuwe/aanvullende Technische productinformatie die volgt uit supportwerkzaamheden delen binnen de organisatie, zodat deze eenvoudig toegankelijk en up-to-date is.
Vaardigheden en eigenschappen
  • Je hebt een passie voor techniek en bent een technische vraagbaak voor onze klanten en je collega's
  • Je bent flexibel en houdt ervan om verder te kijken dan je eigen kaders
  • Je werkt planmatig en stelt prioriteiten in projecten
  • Je bent nauwkeurig en houdt ervan als een proces soepel en zonder fouten loopt
  • Je houdt van een georganiseerde en opgeruimde werkomgeving
  • Je bent een harde werker, weet van aanpakken en je bent leergierig
  • Je signaleert, corrigeert en communiceert onvolkomenheden als je ze tegenkomt
  • Je bent niet bang om initiatief te nemen als je mogelijkheden tot verbetering ziet
  • Je hebt een service- en klantgerichte instelling
  • Je kunt duidelijk en helder communiceren, zowel mondeling als schriftelijk, in Nederlands en Engels
  • Minimaal MBO-4 niveau
Wat bieden wij
  • Een afwisselende baan met de leukste producten: 3D-scanners en 3D-printers met klanten in o.a. de industrie, onderwijs, defensie en gezondheidszorg
  • Samenwerken in een dynamisch team met een prettige en informele werksfeer
  • Opleidingen bij onze partners
  • Veel eigen verantwoordelijkheid en doorgroeimogelijkheden
  • Een marktconform salaris
  • Een jaarcontract met de intentie dit voort te zetten in een vast contract voor onbepaalde tijd
  • Vakantiegeld
Soort dienstverband: Voltijds, Vaste baan
Rooster: ma-vr

Secundaire arbeidsvoorwaarden:
  • Budget voor professionele ontwikkeling
  • Dienstreizen vergoeding
  • Pensioen
  • Personeelskorting
  • Productkorting werknemers
  • Reiskostenvergoeding
Opleiding:
  • MBO (Gewenst)

Open vacancies

Wil jij bij ons komen werken?
Doe een open sollicitatie! Wellicht kunnen we wat voor elkaar betekenen. Denk aan (Inside) Sales, Tech Support, Fulfilment of Marketing.

VACANCIES IN ARNHEM

We train professionals - accredited work placement company

Technical Support Engineer

MakerPoint
MakerPoint levert de beste Digital Fabrication Solutions van 3D scanners voor reverse engineering en kwaliteitscontrole tot 3D-printers en materialen voor prototyping, tooling en productie van eindproducten. MakerPoint levert aan klanten in oa. de industrie, onderwijs, defensie en gezondheidszorg.

Functieomschrijving
Als Technical Support Engineer zorg je ervoor dat onze klanten volledig tevreden zijn met de bij MakerPoint aangeschafte producten door het uitstekend uitvoeren van technical support services, zoals installatie en training, onderhoud & reparatie en het efficiënt beantwoorden van technische vragen.

Verantwoordelijkheden
  • Je zorgt voor tevreden klanten door uitstekende technical support services
  • Samen met je leidinggevende optimaliseer je onze technical support services
  • Je onderhoudt contact met leveranciers over technical support
  • Je beheert de kennis en informatie over technical support services in onze SharePoint omgeving
  • Je zorgt voor het perfect functioneren van de demo units op MakerPoint locaties
Taken
  • Je beantwoordt technische vragen van onze klanten die binnenkomen via telefoon, email of ticketservice
  • Je verzorgt de installatie van 3D-printers op klantlocatie
  • Je geeft opstarttrainingen bij ingebruikname van 3D-printers
  • Je verzorgt het onderhoud en reparaties op klantlocatie of op een MakerPoint locatie
  • Plannen en uitvoeren van onderhoud & reparaties binnen MakerCare Serviceplannen
  • Uitvoeren van onderhoud- en reparatiewerkzaamheden demo units binnen MakerPoint vestigingen
  • Je bereidt RMA zendingen voor, zodat deze eenvoudig door logistiek uitgevoerd kunnen worden
  • Nieuwe/aanvullende Technische productinformatie die volgt uit supportwerkzaamheden delen binnen de organisatie, zodat deze eenvoudig toegankelijk en up-to-date is.
Vaardigheden en eigenschappen
  • Je hebt een passie voor techniek en bent een technische vraagbaak voor onze klanten en je collega's
  • Je bent flexibel en houdt ervan om verder te kijken dan je eigen kaders
  • Je werkt planmatig en stelt prioriteiten in projecten
  • Je bent nauwkeurig en houdt ervan als een proces soepel en zonder fouten loopt
  • Je houdt van een georganiseerde en opgeruimde werkomgeving
  • Je bent een harde werker, weet van aanpakken en je bent leergierig
  • Je signaleert, corrigeert en communiceert onvolkomenheden als je ze tegenkomt
  • Je bent niet bang om initiatief te nemen als je mogelijkheden tot verbetering ziet
  • Je hebt een service- en klantgerichte instelling
  • Je kunt duidelijk en helder communiceren, zowel mondeling als schriftelijk, in Nederlands en Engels
  • Minimaal MBO-4 niveau
Wat bieden wij
  • Een afwisselende baan met de leukste producten: 3D-scanners en 3D-printers met klanten in o.a. de industrie, onderwijs, defensie en gezondheidszorg
  • Samenwerken in een dynamisch team met een prettige en informele werksfeer
  • Opleidingen bij onze partners
  • Veel eigen verantwoordelijkheid en doorgroeimogelijkheden
  • Een marktconform salaris
  • Een jaarcontract met de intentie dit voort te zetten in een vast contract voor onbepaalde tijd
  • Vakantiegeld
Soort dienstverband: Voltijds, Vaste baan
Rooster: ma-vr

Secundaire arbeidsvoorwaarden:
  • Budget voor professionele ontwikkeling
  • Dienstreizen vergoeding
  • Pensioen
  • Personeelskorting
  • Productkorting werknemers
  • Reiskostenvergoeding
Opleiding:
  • MBO (Gewenst)

Open vacancies

Wil jij bij ons komen werken?
Doe een open sollicitatie! Wellicht kunnen we wat voor elkaar betekenen. Denk aan (Inside) Sales, Tech Support, Fulfilment of Marketing.