3D-PRINTEN
Weet je nog dat desktopcomputers in de jaren 90 een zeldzaamheid waren op scholen?Maar 10 jaar later was het moeilijk om een klaslokaal te vinden dat geen pc had. De leerervaring voor studenten en docenten werd hierdoor overal ter wereld verbeterd.
Vandaag hebben we te maken met een nieuwe revolutie, deze keer met 3D-printen. Op scholen en universiteiten over de hele wereld wenden docenten zich tot deze technologie, niet alleen ter ondersteuning van hun ontwerp- en technologiecurricula, maar ook voor een heleboel andere vakken. Â
3D-PRINTEN
Weet je nog dat desktopcomputers in de jaren 90 een zeldzaamheid waren op scholen?Maar 10 jaar later was het moeilijk om een klaslokaal te vinden dat geen pc had. De leerervaring voor studenten en docenten werd hierdoor overal ter wereld verbeterd.
Vandaag hebben we te maken met een nieuwe revolutie, deze keer met 3D-printen. Op scholen en universiteiten over de hele wereld wenden docenten zich tot deze technologie, niet alleen ter ondersteuning van hun ontwerp- en technologiecurricula, maar ook voor een heleboel andere vakken. Â
Resins
3D Printers
3D-PRINTEN
Weet je nog dat desktopcomputers in de jaren 90 een zeldzaamheid waren op scholen?Maar 10 jaar later was het moeilijk om een klaslokaal te vinden dat geen pc had. De leerervaring voor studenten en docenten werd hierdoor overal ter wereld verbeterd.
Vandaag hebben we te maken met een nieuwe revolutie, deze keer met 3D-printen. Op scholen en universiteiten over de hele wereld wenden docenten zich tot deze technologie, niet alleen ter ondersteuning van hun ontwerp- en technologiecurricula, maar ook voor een heleboel andere vakken. Â
3D-PRINTEN
Weet je nog dat desktopcomputers in de jaren 90 een zeldzaamheid waren op scholen?Maar 10 jaar later was het moeilijk om een klaslokaal te vinden dat geen pc had. De leerervaring voor studenten en docenten werd hierdoor overal ter wereld verbeterd.
Vandaag hebben we te maken met een nieuwe revolutie, deze keer met 3D-printen. Op scholen en universiteiten over de hele wereld wenden docenten zich tot deze technologie, niet alleen ter ondersteuning van hun ontwerp- en technologiecurricula, maar ook voor een heleboel andere vakken. Â